Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne Meer - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anne Meer - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Anne

10 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

De avond valt hier in Bangkok en ben alweer vier dagen weg, de tijd gaat nu al snel.. Omdat we vorig jaar veel dagen in Bangkok hebben doorgebracht en daarbij veel hebben gezien bestaan de dagen hier nu voornamelijk uit relaxen.
Na een telefoontje van het thuisfront was het tot gisteren onzeker of ik mijn reis wel door kon zetten. Echter is de situatie nu stabiel genoeg om verder te reizen en vertrek ik morgen naar Cambodja.

Vannacht voetbal gaan kijken op de Khao San Road met heel veel Nederlanders, wat een gekkenhuis!
Straks nog even een drankje doen en op tijd naar bed. De bus naar Siem Reap gaat al om 7:30u. Spannend, de reis kan nu echt beginnen!

X, An

• 10 Juli 2014 - 16:04

Valerie:

Hey avonturier! Fijn dat jij het naar je zin hebt. En hopelijk thuis ook alles OK! Veel plezier! Liefs Valerie

• 11 Juli 2014 - 16:09

Dick:

Hier alles goed met mij, geniet van je reisavontuur.! Groetz van pa