Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Anne Meer - WaarBenJij.nu Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Anne Meer - WaarBenJij.nu

Helsinki

Blijf op de hoogte en volg Anne

07 Juli 2014 | Finland, Helsinki

Ha allemaal,

Terwijl ik dit schrijf bevind ik me op de luchthaven van Helsinki. Over een klein half uurtje zal ik verder vliegen naar Bangkok om vanaf daar mijn reis voort te zetten naar Cambodja en Vietnam.

De vlucht van Amsterdam naar Helsinki ging snel, lekker kunnen lezen en naar buiten kunnen staren. Het landschap is hier echt prachtig, super groen en overal schattige rode houten huizen.
Het begint in ieder geval al goed, de vlucht naar Bangkok schijnt overboekt te zijn. Op Schiphol werd me al verteld dat ik een andere stoel aangewezen kreeg dus ben benieuwd!

Tijd om te boarden nu, hopelijk zijn er wat leuke films om de vlucht mee door te komen :-)

Liefs,
Anne

  • 07 Juli 2014 - 23:15

    Greta:

    Hoi Anne,

    jammer dat ik je vanochtend niet kon uitzwaaien. Ik hoop dat je vlucht naar Bangkok relaxt is verlopen.
    Wij gaan nu slapen en jij ziet waarschijnlijk de zon opkomen boven de golf van Thailand. Ben benieuwd waar je gaat logeren in Bangkok? Leuk zo'n reisblog.

    groeten,
    Greta en Jacky

  • 08 Juli 2014 - 05:54

    Carla:

    Heel leuk om je te volgen. En dan het idee dat je aan de andere kant van de wereld bent. Super.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Azie 2014

Bangkok - Cambodja - Vietnam - Bangkok

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2014

Back in Bangkok

11 Augustus 2014

Hannoying

06 Augustus 2014

Hue - Phong Nha - Hanoi

30 Juli 2014

Slaaptrein

25 Juli 2014

Nostrovia
Anne

Actief sinds 21 Mei 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 5583

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

Azie 2014

Landen bezocht: